Sunday, February 8, 2009

wa....tak aci..

entry ni saja nak enterframekan sekali lg adikku yg dah kemaruk rindu giler nak balik malaysia..lama sgt dah teringin nak picit pipi uddin katanya..(kunun2...ye lah tu)...

di bawah ini adalah gmbr aksi poyo snowman malaysia yg tengah seronot main salji di sekitar kawasan hostelnya..mengikut laporan adikku dan kaji cuaca salji kali ni turun agak lebat dikota london dan kaw. seluruh englang..kabarnya plg tebal dan teruk sejak 20 tahun yg lalu..
saja ja nak buat akaknya jeles thp impak maksima.....mumy nak pi jugak!!! takpa akan smp jugak aku suatu hari nnt...tguuuu....

ini adalah adik saya yg bulat (kalu pkai baju merah mesti cam santa..ho..ho..ho..)
kawannya, abg cu dan adikku (mmg dh mcm snowman je bdk2 ni..)

4 comments:

mutakalim said...

salam ziarah, simpang lahar yooi dah ada trafik light ke belum? lama dah tak pi tasek gelugoq..

siti said...

wsalam..owh, skrg dah ada dah. lalulintas pon dah smooth.tak mcm dulu..

Pak Ngah said...

Pak Ngah teringin nak main salji macam ni. Di Malaysia boleh juga main baling salji tapi kat stall cendol mamak.

siti said...

hehe..buleh aje...