Thursday, February 19, 2009

hantu durian???..sbetul3x......

wuish...tak tau nak ckp pe..tp cerita ni mmg best..tak sangka anak malaysia kita sendiri buleh buat citer mcm ni..mmg best lah..watak2 dia pon kiut kiut je..
yg plg tak leh lupa, batu yg bergerak ala2 the matriks kena rambut upin dgn abg sally tersasul toyol....hehe
cumel sgt200x..
cane2 pon, sy bg 50 bintang.best!!! cayalah!!

4 comments:

Uncle said...

Memang sah kena pi tengok ni....kalau Siti lah yang kata best, mesti best sunggoh...

Uncle

siti said...

:D tiptop..tak rugi pegi tgk..uncle bwk la yuya pi..best2!!

jasa said...

saya pun dah tengok....anak-anak saya terbahak-bahak gelak....memang filem tu layak diberi sokongan penuh.

siti said...

betul..betul..betul.. :D