Monday, August 31, 2009

berbuka



alhamdulillah
seronok bukak posa malam tadi
ramai-ramai family kumpul kat rumah
akak sy selaku chef pada hari tersebut menyediakan menu spesel pulau pinang
"mee udang"
alhamdulillah, sedap mee udang mama najla kalah mee udang sg dua.hehe.
lepas selesai berbuka
kami sama-sama solat jemaah maghrib di ruang tamu utama
papa jadi imam
alhamdulillah
hati aku lapang dan hepi sgt
alhamdulillah..
petang ini aku kena bersiap-siap untuk kembali ke KL
hati mula berdebar
entah kenapa setiap kali nak balik ke KL mesti rasa macam ni
mungkin belum puas melayan anak-anak buah dan berholiday sekejap di kampung
Allahuakbar.sabaq je lah.
ok KL.here i come.
.wassalam.
.end.

p/s: lebih afdhal berbuka dgn air sejuk dan kurma shj..ehehehe

4 comments:

miss GAZA said...

sedeyh je kan bila nak tinggalkn umah..
(penah rase camni waktu nak balik hostel dulu!)
huu


eh,
mee udang?
mai spinggan!
=P


sis,
moga slamat sampai ke kl..
take care yah!

baincardin said...

Salam Ramadhan Siti ^_^

siti said...

thanks miss gaza :)

Fazzy said...

nak gakk