Sunday, January 25, 2009

best for you?

xtually taktau nk pggl pe bende ni...de sumone kasik 2 mggu lepas..pggl si kenit je lah.mm..best for u? mcm tak best je..(hukhuk) sbb hari hari siram takde tanda2 kecil pon menandakan rumput di atas kepala si kenit ni akan tumbuh apatah lg hidup subur mcm pdg ragut nz
sepatutnya kepala si kenit ni akan dipenuhi dgn rambut ala ala punk kaler hijau @ lebih senang lg rumput..adus!! kalau mcm ni tak lulus la nak menanam rumput kat laman sendiri nnt..uh
mula mula dpt mmg mcm ni..

kenapa tak bertukar mcm kotak???..wawawa..ke saja eksyen je.mmg menguji kesabaran yg sememangnya tak sabar ni

help me!!!

2 comments:

KaaMyL KamPungGirL said...

assalamualaikum kak siti..
kamel pun penah dapat hadiah ni dulu
tapi kitorang rendam semalaman si kenit ni dalam air
pastu besok tu baru expose kat matahari
tak lama pastu dia tumbuh la rambut punk ^^
siram saje tak jadi rasanya
hehe selamat mencoba!

siti said...

oh ye..aah..thats why tggu lama pon tak tumbuh2 heee...by d way..thanks utk info kaaMyL! :)